Gyakran ismételt kérdések

Elvesztettem a telefont, amin a hitelesítő alkalmazás van. Mit tegyek?

Telefon nélkül nem fogja tudni használni az Ügyfélkapu+-t. Meg kell szüntetnie a szolgáltatást, hogy újra Ügyfélkapuval jelentkezhessen be.

A szolgáltatás megszüntetéséhez az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódra lesz szükség.

  1. Nyissa meg az Ügyfélkaput.
  2. Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
  3. Adja meg a felhasználónevét, a jelszavát és az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódot.
  4. Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.

Ha nem tudja a törlőkódot, személyesen a kormányablakokban és az okmányirodákban vagy videochaten igényelhet új kódot.

Véletlenül töröltem a hitelesítő alkalmazást. Mit tegyek?

  1. Nyissa meg az Ügyfélkaput.
  2. Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
  3. Adja meg a felhasználónevét, a jelszavát és az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódot.
  4. Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.

Ha nem tudja a törlőkódot, személyesen a kormányablakokban és az okmányirodákban vagy videochaten igényelhet új kódot.

Nincs okostelefonom vagy tabletem. Így is használhatom az Ügyfélkapu+-t?

Ha nincs okostelefonja vagy tabletje, a TOTP.APP webes hitelesítő alkalmazást is használhatja.

Ezt csak abban az esetben ajánljuk, ha más nem fér hozzá az Ön által használt számítógéphez.

You might also like: