Gyakran ismételt kérdések
Elvesztettem a telefont, amin a hitelesítő alkalmazás van. Mit tegyek?
Telefon nélkül nem fogja tudni használni az Ügyfélkapu+-t. Meg kell szüntetnie a szolgáltatást, hogy újra Ügyfélkapuval jelentkezhessen be.
A szolgáltatás megszüntetéséhez az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódra lesz szükség.
- Nyissa meg az Ügyfélkaput.
- Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
- Adja meg a felhasználónevét, a jelszavát és az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódot.
- Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
Ha nem tudja a törlőkódot, személyesen a kormányablakokban és az okmányirodákban vagy videochaten igényelhet új kódot.
Véletlenül töröltem a hitelesítő alkalmazást. Mit tegyek?
- Nyissa meg az Ügyfélkaput.
- Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
- Adja meg a felhasználónevét, a jelszavát és az Ügyfélkapu+ igénylése során kapott törlőkódot.
- Kattintson az Ügyfélkapu+ megszüntetése gombra.
Ha nem tudja a törlőkódot, személyesen a kormányablakokban és az okmányirodákban vagy videochaten igényelhet új kódot.
Nincs okostelefonom vagy tabletem. Így is használhatom az Ügyfélkapu+-t?
Ha nincs okostelefonja vagy tabletje, a TOTP.APP webes hitelesítő alkalmazást is használhatja.
Ezt csak abban az esetben ajánljuk, ha más nem fér hozzá az Ön által használt számítógéphez.